سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه قلاب جرثقیل را قیمت گذاری می کنند

راه های ارتباطی با کارشناسان وزنه کرین

مرکز فروش1: 02146063707 

مرکز فروش2: 02146063708

فاکس: 02146063709

مدیریت فروش: 09126386708 

ایمیل: mmp@vaznehpolfelez.com 

 قیمت قلاب جرثقیل سقفی

یکی از ابزارهای جابجایی بار هوک "HOOK" یا قلاب جرثقیل است.به زبان عامیانه و ساده یم قطعه است ماننده میله یا لوله که دارای انحنا است و نوع انحنا و عمق انحنا بستگی به شراتیط سرویس دهی ممکن است متفاوت باشد. قلاب جرثقیل باعث اتصال دو قطعه مجزا به هم می گردد. این اتصال ممکن است موقت و یا دائمی باشد. از معروف ترین مدل ها می توان به قلاب جرثقیل سقفی اشاره کرد که با وجود ساختار ساده، بسیار کاربردی است. قلاب جرثقیل نیز خود دارای انواع مدل است که همگی عملکرد یکسانی دارند.

مزایای قلاب جرثقیل

می‌توان به کیفیت ساخت این محصول اشاره نمود. جنس این وسیله از کربن استیل یا فولادی آلیاژی می‌باشد. معمولاً این قلاب به‌صورت گالوانیزه گرم و عمیق یا به‌صورت رنگ‌شده جهت جلوگیری از زنگ‌زدگی و خوردگی تولید و عرضه می‌شود. این ابزار دارای یک گیره ضامن است که با یک بست در جای خود محکم شده است. این گیره دارای قابلیت تعویض است.

از مزایای قلاب جرثقیل می توانیم به جنس آن اشاره کنیم که از کربن استیل و یا فولاد آلیاژی ساخته شده است که به صورت گالوانیزه گرم و عمیق می باشد و در انتها با رنگ کردن باعث جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی می شود و نیز طول عمر قلاب را افزایش می دهد. قلاب جرثقیل با کیفیت و دارای سرتیفیکیت را از شرکت وزنه پل فلز بخواهید ، تنها کافیت با مهندسین فنی و کارشناسان ما تماس بگیرید.

خرید، فروش و قیمت قلابجرثقیل

همانطور که می دانید تولیدکنندگان و سازندگان بسیاری در ایران و خارج ایران در ساخت و تولید هوک فعالیت دارند. که بر اثر میزان رضایت مشتریان از لحاظ جنس قلاب، ضخامت قلاب و استفاده از مواد درجه یک در ساخت، باعث شده بر قیمت قلاب اثر بگذارد و به بازار جهانی عرضه نمایند.

قلاب ها از تنوع زیادی برخوردار هستند که برای تعیین قیمت قلاب جرثقیل باید یک سری فاکتورها را در نظر گرفت. از طرفی تنها یک فروشگاه نمی تواند تمامی قلاب ها، بخصوص قلاب های خاص را تامین نماید. که همین موضوع باعث شده قلاب های کمیاب و یا نایاب به افزایش هزینه های تمام شده بیفزاید.

تولید کنندگان کمی در ایران به ساخت قلاب جرثقیل مشغول هستند. که یکی از این شرکت های ساخت جرثقیل شرکت وزنه پل فلز می باشد. شرکت وزنه پل فلز علاوه بر ساخت، با داشتن کارت بازرگانی، اقدام به واردات قلاب جرثقیل نیز می نماید. با توجه به اینکه بعضی از قلاب ها ساخت کشورهای خارجی هستند، بنابراین نوسانات ارزی تاثیر به سزایی در قیمت قلاب دارند.

نکته دیگری که در قیمت گذاری هوک جرثقیل تاثیر دارد، مشخصات فیزیکی قلاب جرثقیل است، بنابراین تفاوت زیادی بین قلاب جرثقیل سیم بکسلی با قلاب جرثقیل زنجیری وجود دارد. شما می توانید با مراجعه به مراکز معتبر فروش قلاب جرثقیل و نیز نمایندگی های انحصاری قلاب جرثقیل در ایران و مشورت با مهندسین با تجربه، قلاب مناسب برای جرثقیل خود را خریداری نمائید.

فروشگاه وزنه کرین تحت نظارت شرکت وزنه پل فلز در راستای تامین انواع قلاب صنعتی جرثقیل و با داشتن واردات انواع هوک را با بهترین قیمت به مشتریان ارائه می دهد. برای مشاوره تخصصی پیش از خرید قلاب جرثقیل از طریق راه های ارتباطی ما، بصورت رایگان از خدمات ما بهره مند شوید.