سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایای خرید موتورگیربکس جرثقیل

راه های ارتباطی با کارشناسان وزنه کرین???? ? 02146063707 ? 02146063708 ?? 02146063709 ?? 09126386708 ?? mmp@vaznehpolfelez.com

مزایای انتخاب موتور گیربکس

  1. موتور گیربکس ترکیبی از موتور و گیربکس هستند که باعث کاهش هزینه های نصب و حذف هر یک از آن ها می شود.
  2. در طراحی اصلی پکیج موتور گیربکس، دنده ها با دقت بالایی قرار می گیرند
  3. مصرف بهینه استاندارد و کاهش مصرف انرژی بیش از حد
  4. عدم نیاز به تراز کردن و کوپلینگ دیگر به تراز کردن کوپلینگ احتیاجی نیست
  5. موتور گیربکس کم صدا می باشد
  6. به دلیل کیفیت بالا طول عمر طولانی دارند

انواع مدل الکتروموتور گیربکس های جرثقیل‌های سقفی در نمونه های مختلف در بازار موجود هستند و به راحتی قابل تهیه هستند. در کلیه جرثقیل‌ها نیروی محرکه آن‌ها موتورهای الکتریکی است و نیرو را به گیربکس‌های متصل به هر قسمت منتقل می‌کنند و حرکت را در جهت های مختلف انجام می‌دهند. برای آشنایی با انواع موتور‌گیربکس‌ها در جرثقیل‌های سقفی معرفی برند‌های معتبر، این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

موتور و گیربکس ها از تجهیرات ضروری هستند که در جرثقیل‌های صنعتی از جمله جرثقیل سقفی، جرثقیل دروازه‌ای، جرثقیل نیمه دروازه‌ای، جرثقیل بازویی، جرثقیل مونوریل و انواع دیگر جرثقیل‌های کارگاهی به کار برده می شوند. کاربرد موتور و گیربکس این است که برای به حرکت درآوردن چرخ‌ها در مسیر طولی و عرضی سالن استفاده می شود. تعداد و قدرت گیربکس های موتور جرثقیل با توجه به ظرفیت بار و دهانه مورد نیاز جرثقیل تعیین می‌شود   .

انواع موتور گیربکس خارجی جرثقیل با بهترین کیفیت از 0.55 کیلو وات تا 4 کیلو وات در فروشگاه وزنه کرین به فروش می رسند. لطفا برای استعلام لیست قیمت موتور گیربکس  و مشاوره جهت خرید موتور گیربکس جرثقیل با ما تماس بگیرید.

قیمت موتور گیربکس جرثقیل

قیمت موتور گیربکس های جرثقیل طبق میزان توان قدرت کیلو وات متفاوت است. بنابراین انواع مدل با قیمت های مختلف موجود است که می توانید مطابق با نیاز خود تهیه کنید. لازم به ذکر است که قیمت موتور گیربکس ها به نواع و مدل گیربکس بستگی دارد، که از نوع ساده یا خورشیدی یا حلوزونی می باشد یا خیر... یکی دیگر از مواردی که بر قیمت موتور گیربکس بستگی دارد برند و کشور سازنده آن است زیرا هر چه برند معروف تر و توسط تولید کنندگان قدر ساخته شوند دارای کیفیت بسیار بالا ، سرعت عملکرد بیشتر و دارای طول عمر بیشتری هستند و خرابی در این دستگاه به ندرت اتفاق می افتد. قیمت موتور گیربکس جرثقیل اروپایی با توجه به کیفیت ساخت، به صرفه هستند. شما می توانید قبل از خرید با کارشناسان ما مشورت نمائید و بهترین موتور گیربکس با قیمت مناسب را تهیه نمائید.

بهترین گزینه ها برای خرید گیربکس و الکتروموتور جرثقیل سقفی که قیمت مناسبی دارند و نیاز به تعریف ندارند ، موتور گیربکس دماگ آلمان ، موتورگیربکس ایلماز، موتور گیربکس پودم و بالکانکار بلغاری و....