سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت جرثقیل داغترین موضوع جرثقیل سقفی

مشخصاتی که در قیمت گذاری جرثقیل تاثیر دارد

در ابتدا باید با چند سوال از طرف مشتریان شروع میکنیم تبسم

"قیمت جرثقیل سقفی 5 تن چقدر است؟"، "قیمت جرثقیل پل سقفی 10 تنی چند است؟"، "می توانید قیمت جرثقیل پل سقفی 15 تنی را به من بگویید؟"، "لطفا لیست قیمت جرثقیل سقفی در تناژ مختلف را به من بدهید؟" چگونه میتوانم تشخیص دهم جرثقیل های تک پل یا دوپل مناسب کارگاه ما است ؟"

بنابراین بسیاری از مشتریان هر روز سؤالات مشابهی می پرسند! بله، مهم نیست که آیا شما بودجه بندی می کنید یا میخواهید جرثقیل سفارش دهید، دریافت قیمت همیشه یکی از مهم ترین جنبه هایی است که باید در نظر بگیرید. با توجه به این، ما قیمت برخی از جرثقیل های پل را فقط برای نمونه کار جمع آوری کرده ایم. ابتدا باید بدانید چه عواملی بر قیمت جرثقیل سقفی تأثیر می گذارد.

برای مثال چگونه قیمت جرثقیل جفت پل سقفی 30 تن را دریافت کنیم؟

از آنجایی که شرایط کاری هر مشتری متفاوت است، قیمت جرثقیل پل با همان تناژ نیز متفاوت خواهد بود. عواملی که باعث تفاوت قیمت می شوند عمدتاً عبارتند از: ظرفیت بالابری، دهانه، ارتفاع بالابر، منبع تغذیه، محیط واقعی کار و نیازهای خاص مشتری. تفاوت در هر یک از عوامل باعث متفاوت شدن قیمت می شود. بنابراین، اگر می خواهید قیمت جرثقیل سقفی را که شرایط کاری شما را برآورده می کند، دریافت کنید، لطفاً یک درخواست دقیق حاوی اطلاعات زیر برای ما ارسال کنید:

عواملی که بر قیمت جرثقیل سقفی تاثیر دارد

- ظرفیت بالابری

- دهانه (S)

- ارتفاع بلند کردن (H)

- منبع تغذیه (به عنوان مثال 3 فاز 380 ولت 50 هرتز)

- طول سفر جرثقیل (L)

- شرایط کار دقیق جرثقیل

- جرثقیل در روز به چند ساعت کار نیاز دارد

- آیا ریل های مسافرتی جرثقیل را در اختیار شما قرار دهیم؟

- و ملزومات و جزئیات دیگر که پس از کارشناسی مهندسین صورت می گیرد

می توانید نیازهای جرثقیل خود را به ادرس ایمیل به mmp@vaznehpolfelez.com ارسال کنید. ما راه حل جرثقیل را برای شما با توجه به نیاز واقعی شما طراحی می کنیم و سپس یک راه حل دقیق و پیشنهاد را برای شما ارسال می کنیم.

شما می توانید با تماس با کارشناسان ما و دریافت مشاوره رایگان قیمت بندی جرثقیل سقفی پروژه ساختن جرثقیل سقفی خود را استارت بزنید.

برای اطلاع از قیمت انواع جرثقیل سقفی روی متن کلیک کنید

02146063707

02146063708

02146063709

09126386708